Studentbalen '09



I tre timmars tid satt jag hos Yvonne och hon fixade hår och smink på mig. Håret blev hur fint som helst men ärligt talat så hade jag hellre sminkat mig själv inser jag nu i efterhand när jag tittar på bilderna. Ser ju så onaturligt brunt ut i mitt ansikte så, näe. Aja, gjort är gjort och jag får komma ihåg det till nästa gång. Men håret är jag verkligen nöjd med, hon kämpade verkligen och det gav reslutat. Var bara lite jobbigt att leta åt alla hårnålar i håret igen efteråt.

Björn fick offra sig att gå på balen med mig, och han var ofc lika stiligt som han alltid är. Var riktigt roligt att se alla på balen, deras fina frisyrer och vackra klänningar. Och jag verkligen älskar min klänning som mamma har sytt! Den ska jag inte sälja kan jag ju säga. God mat serverades, fast jag äter lite för sakta för såna där tillställningar I guess med tanke på att jag inte alls hann avsluta min varmrätt innan den dukades bort. Jag förstår inte varför jag är så seg på äta, t.o.m. när jag skyndar mig?

Kvällen var hur kul som helst, roligare än juldansen som jag tidigare sagt var det roligaste jag gjort. Balen var verkligen en upplevelse och vi har bara fått höra bra saker så det känns faktiskt värt att ha varit i balkommittéen nu. Efter att balen var slut så blev det disco mellan 22-02 och då dansade jag kan jag ju säga! Blev nog närmare 3timmars effektiv danstid, åtminstone 2 timmar? Kul var det iaf, jag och Lindberg dansade järnet! Träffade många glada människor och det kände så lyckat. Sen efteråt blev det efterfest hos Sorsele, och det är alltid trevligt.

Idag var det studentlunch på skolan och det var också jättegod mat! Och som vanligt var jag segast på äta klart trots att jag lämnade hälften av min mat. Efter det var jag och Bond och fixade det sista med balen så nu har vi ingenting mer med balkommittéen att göra, sköönt. Sen for vi hem till Bond och planerade lite roligheter till imorn, hihi.

Skulle egentligen dekorera flaket ikväll men jag kände att jag har verkligen inte tid, tyvärr. Hade varit kul men det kändes som det här var viktigare. Sitter och knåpar ihop lite kul till alla imorn på studenten, någonting lite mer personligt. Men det tar ju sån tid och jag är redan less och vill bara sova (blev inte så mkt sömn inatt). Nej, man tar bara studenten en gång så det är bara överleva.

IMORN TAR VI STUDENTEN! :D

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Då är vi två om att äta sakta...

Jag hinner just så pass komma halvvägs på min frukost (ibland inte ens det) innan Marcus redan har ätit upp och sitter väntandes och tittar på...

Hur kan det gå så långsamt kan man ju fundera??!!

Ni var riktigt fina på balen :) Kunde tyvär inte komma och titta men många kort har jag hunnit se. :)

2009-06-11 @ 20:45:49
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0