Rekord!

Woho, igår var det verkligen läsar-rekord på min blogg. 122 stycken?! Fattar inte hur det kunde bli så många, och varför? Men det är ju kul det i alla fall. har fått många kommentarer att jag borde ta bort halterneck-bandet på balklänningen men det är faktiskt där av en anledning. Från början var det inte tänkt att det skulle vara nå band alls, men det behövdes någonting där för att hålla klänningen uppe så. Och jag tycker det blev en riktigt bra lösning på problemet :)

Jag och Pär for en sväng till Jörn ikväll och hälsade på Sebbe. I bilen började vi prata om när jag flyttar till Umeå. Ja, det kommer kännas riktigt skumt att inte träffa Pär så ofta som jag gör nu. Visst finns det gånger när jag nästan önskat att Pär inte åker med bussen (när man är så trött man bara vill sova) men usch så konstigt det kommer bli att inte ha gångavstånd till han längre. Däremot känns det som att vi skulle kunna vara ifrån varandra ett år och ändå ha samma goda relation till varandra när vi träffas igen. Så det är det som känns positivt. Däremot många andra kommer man ju glida ifrån när man flyttar. Första veckorna i Umeå ska jag verkligen ta vara på tiden, lära känna så många som möjligt så att jag får många kompisar. Rickard tipsade mig om just det "ta vara på första tiden". Det finns en sak som känns väldigt bra med att flytta till Umeå, att Feffo bor där (eller ja, just utanför) och säger att han ser framemot att jag ska flytta dit. När man får höra sånt ser man framemot flytten så sjukt mycket mer!

Imorn ska jag åka med Sofie till Arvidsjaur på morgonen. Ska fara och sola på solariumet lite, så att jag har gjort det åtminstone en gång till innan balen. Var och hämtade mina solglasögon i Missen. Jaa, det känns så hemskt att visa sig utan smink att jag behöver solglasögon! Sen blir det att åka med henne tillbaka till Järvträsk också, hon skulle inte vara i Arvidsjaur så länge som tur var. Imorn kväll ska jag fara till Yvonne och hon ska göra något försök till min balfrisyr. Hoppas att det går göra nå fint! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Coolt med så många läsare! Det är max 20 st som är in på min blogg per dag, oftast färre, haha.

2009-06-04 @ 10:44:37
URL: http://matildalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0