Premiär på talludden.

Vissa dagar uppdaterar man bloggen flera gånger och vissa dagar känner man att näe, jag har ingenting att skriva. Igår var jag iaf med Jens ett tag. På kvällen var vi med Sofie, Pär och Matilda, såg talang osv. Allt är roligt bara man är med rätt folk.

Pratade just med Bond. Skulle egentligen bara tvärfråga om hon kunde fixa mitt hår ikväll (vilket hon ska göra), men det blev ganska mycket mer prat om balen och hela studentveckan. Våran klass har ju verkligen ingen plan för studentveckan. Vi pratade om pyjamasparty hos Sorsele, så jag hoppas det blir av på måndag. Sen balen, fattar inte hur man ska hinna med allt. Är så mycket smådetaljer som tar sin lilla tid. Men minderåriga får iaf stanna efter 22.00, bara de inte dricker där för då åker alla ut, och det  vore väldigt tråkigt!

Funderar på att fara till Umeå (Vännäs) veckan efter studenten och hälsa på Feffo, samt kolla lägenheten =) Vore riktigt kul faktiskt, men kändes lite smådrygt att åka buss. Men det kostar ju så mycket att köra! Fast å andra sidan så, det kanske blir billigare köra. Äsch, det tål att funderas på iaf.

Alltså det känns verkligen som hela livet kommer att ändras när man flyttar till Umeå. Visst det har förändrats ganska mycket bara den här terminen men, då bor man på ett helt annat place. Efter examen i nian så kändes det inte så speciellt, man fortsatte bara skola hösten efter, och natur är väl inte så olikt högstadiet. Då bodde man kvar på samma ställe, umgicks med samma människor + några nya. Nu blir allt nytt, och jag håller verkligen tummarna på att allt blir nytt = bra och inte bara drygt.

Näe nu ska jag ta och sätta mig framför spegeln och sminka mig, för det tar ju sin lilla tid. Men håret behöver jag ju inte fixa eftersom Bond ska göra det så. Och anledningen att jag "måste" ha Bond att göra det är för att Marklund sa att jag måste ha så, annars var jag inge snygg! Eller ja, typ så sa han faktiskt. Jag hoppas ikväll blir kul, blir första gången jag far på talludden! Men det kan ju inte vara så hemskt, haha. Bara det inte är kallt så jag fryser ihjäl, det finns ju risk för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0