Jag är så sjukt bra på att planera.

Jag är ju verkligen jättebra på att planera, eller hur? Jag som skulle sova tidigt idag så att jag fick sova många timmar när jag äntligen får sova i en skön säng (min säng). Men nej, här sitter jag fortfarande och tiden bara flyger iväg. Egentligen är jag väl inte särskilt förvånad :p
Har iaf lyckats duscha osv, smörjt in ansiktet med nå smorsel som luktar hur gott som helst, och lagt mig i sängen. Har t.o.m. varit väldigt förutseende för morgondagen (eftersom jag lär vara ungefär världens tröttaste imorn). Har lagt fram allt smink och allt jag ska ha för att fixa håret. Tur jag kan planera litegrann!! ;)

Jag är verkligen inte tillräckligt kapabel till att lägga in en header här på bloggen. Men det  verkar som att Linda ska förbarma sig över min blogg imorn när hon har tid, thx! Så jag håller tummarna att hon lyckas med det som för mig är omöjligt.
Alltså, jag har knappt träffat Linda på flera år men när man tänker efter. Oj vad hon har format mig till den jag är idag. När jag var liten var jag med henne hela tiden och hon var min stora idol. Det är t.o.m. hennes fel att jag är rädd för "farfarsmyggor" ;p haha!

Haha, alltså vad alla blir förvånade att jag inte dricker. Why? Fast de flesta säger ju faktiskt när de tänkt efter att det är ganska coolt ändå. Att jag kan vara med på fester utan att ens känna suget efter att dricka. Och nej, jag känner mig inte ens lite sugen. Ibland funderar man väl kanske på hur det skulle vara, men samtidigt, det är inte värt. För när man har provat är man precis som alla andra. Det är coolt vara annorlunda, och det vill jag fortsätta vara =)

Lunar trodde jag var utdött för länge sen, men vet ni vad? Jag har börjat använda det igen! Fast bara när jag är hemma och har lite att göra. Det är så himla lätt att hitta randoms att skriva med där, finns inget bättre tidsfördriv =) Är inte lika lätt på andra sidor. Däremot är lunar helt värdelöst när man ska ha kontakt med sina vänner, om ni frågar mig :)

Näe nu ska jag ta och försöka sova, väckarklockan står på 4.30 och då är det bara att vakna och vara pigg. Blir iaf att sova på jobbet imorn verkar det som. Skönt att slippa stiga upp en timme tidigare bara för att hinna köra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0