Gör inte samma misstag som jag gjort.

Jag hade tänkt fara hem tidigt idag, har egentligen massor jag ska göra. Men näe, då tar det 5 timmar (om ens det räcker?) att fixa allt inför imorn. Alltså, just nu önskar man verkligen att man inte var med i balkommittéen, det är så jobbigt. Idag gick allt så bra, till att börja med. Det började gå utför på riktigt när staketet vi ska ha imorn var upptaget, trots att vi bokat och betalat det! Så innan man fått tillåtelse att det från de första. Nej usch. Okej, kanske är lite hemskt att kalla det misstag att vara med i balkommittéen, är ju som ändå en upplevelse i sig. Men det hade ju underlättat om man iaf var fler, för så stressigt som det varit nu. Nej det är inte alls kul :p

Borde egentligen gå och fixa nå grejs till imorn, ska bl.a. trä pärlorna jag ska ha i håret på en tråd så att det är gjort. Men just nu känner jag min så sjukt trött. Tror jag ska lägga mig och sova nästan? Har inte sovit mycket inatt, och natten innan var inte så mycket bättre.

Varför är det alltid så att direkt att man har lämnat Arvidsjaur eller nykommit hem så skriver folk och vill att man ska vara där? Det är ju så onödigt att de inte kan höra av sig i tid, haha.

Jag känner mig inte ens taggad för imorn eller resten av veckan. Fast jag tror att det är för att jag är så äckligt trött att det finns inte. Kommer nog bli jätte kul, men det kommer ändå kännas lite skönt när den här veckan är över. Det är inte en nyttig vecka på något sätt, även om jag inte dricker ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0