Godmorgon?

Efter fyra timmars nattsömn så steg jag upp och åkte med Sofie till Arvidsjaur. For och solade på solariumet. 20 minuter senare och 50kr fattigare var jag lite brunare men mamma tycker fortfarande att jag är blek. Bara för att hon är jättebrun! När jag kommit hem så gick jag och la mig i sängen framför datorn. Jag tror inte ens jag höll mig vaken en kvart, sen sovde jag. Sen vaknade jag halv fem när Jens ringde och väckte mig, så nu är jag lite piggare! Haha.

Jens kommer nog inte att flytta med mig till Umeå, fast det hade jag faktiskt inte räknat med. Han har för svårt att släppa taget om sitt garage, hahaha! Men jag tror ändå att han kommer att hälsa på mig ganska ofta, eller jag hoppas då det. Jag skulle inte klara av att bo själv, men ändå inte klara av att bo med vem som helst. Den ultimata rumskamraten är ju självklart Feffo. Skulle verkligen vara hur kul som helst och han lät inte helt emot den idén faktiskt, så jag håller tummarna.

Nu ska jag ner och äta och sen ska jag till Yvonne och hon ska leka med mitt hår a.k.a balfrisyr!


Haha, den där lappen satt på en hålslagare i personalrummet på skolan. Gissa vem som skrivit den? Lars-Håkan ofc!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha, Spice Girls går ju alltid hem! ;)

2009-06-04 @ 20:17:41
URL: http://mufasalever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0