Förlovad? xD

Att sova på en soffa på jobbet är inte att rekommendera, iaf inte när soffan är stenhård. Igårkväll när jag hade jobbat klart gick jag till solariet. Hade ju ändå ingenting att göra så tänkte passa på att göra mamma glad och sola lite. Efter att ha sovit ungefär en halvtimme där så duschade jag och sen var det dags för sängen (läs soffan). Men den var verkligen inte skön att ligga i så den här natten har jag inte sovit mycket. Så ska snart dra en powernap så jag orkar göra nå vettigt ikväll :)

Igår var en av gubbarna väldigt pratglada. Och om någon av er undrar så är jag förlovad nu, iaf enligt han. Åsså sa han "hånglas, vettu hur man gör det? det ska vi göra där uppe!" Ofta en gubbe använder ord som hånglas. Sen berättade han att han hade haft massor med ligg under tiden han var gift också. Dessutom trodde han att han var bara 40år. Vi satt i drygt en timme och bara skrattade åt han, så söt!

Hemlig beundrare om Dags för jobb.:
Hej. Har länge velat säga detta till dej, men har ej vågat. Nu har jag tagit mig mod till att uttrycka mina känslor för dej. Jag gillar dig skarpt. Mycket. Supermycket. Puss i miljoner. KRAM hemlig beudrare

Haha, vore ju kul med nå mer namn än "hemlig beundrare?" ;)

Alltså förut var det bara någon gång då och då som det kändes som man höll på svimma. Att man måste sätta sig ner mitt under arbetet och kallsvetten sprider sig över hela kroppen. Idag hände det igen, och det är nästan pinsamt. Man känner sig verkligen som en belastning och det är inte alls kul. Fast idag var inte lika illa som i måndags iaf :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk på tystnadsplikten när du skriver om personer i din blogg..

2009-06-24 @ 10:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0