För vi har SNART tagit studenten!

För vi har tagit student, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studeeenteeeeen.. Eller vänta nu, det är inte förrän imorn. Nu är jag trööööött på riktigt! Har kämpat hela kvällen med att göra det där till klassen (+ några till), som jag inte ska nämna högt vad det är egentligen. Men, det är egentligen inget speciellt så fattar inte varför det skulle ta sån sjukt lång tid. Men nu äntligen är det ju då gjort. Tog bara några timmar.. Tack och lov att jag har världens bästa familj. Erika och Christina hjälpte mig och gjorde väldigt mycket av jobbet, annars hade jag nog suttit där än.

Jag borde försöka sova snart så att jag hinner sova några timmar innan väckarklockan ringer. Blir en väldigt kort natt eftersom att mamma nog ska locka mitt hår lite på morgonen, och jag ska fixa Christinas frisyr. Så 05.30 är klockan på. Dessutom är det slut varmvatten så måste duscha på morgonen, hur jag nu ska hinna det :o Tror att jag måste powernap'a hos Edlunds imorn innan middagen så jag orkar hela natten.

Btw, fick en studentpresent av Fia i förskott. Ett guldhalsband, som faktiskt var jättesnyggt. Brukar inte gilla guld men eftersom att jag var dum och tog guldtext på studentmössan så måste jag ju nästan ha guldsmycken. Så det passade ju hur bra som helst, thanks.

Jag är sjukt taggad för imorn. Fattar inte att tiden har gått såhär fort! Jag har hela tiden trott att jag inte skulle gråta någonting imorn, men när jag gjorde till Jenny ikväll då kände jag att, det blir nog vattenfast mascara imorn iaf! En sak med imorgon är faktiskt väldigt positivt. Att man ska ha mössa hela dagen så behöver inte bry sig så mycket om hur håret ser ut. Sen gäller det att inte ta av sig mössan under dagen för då blir det "mössfrilla AB" ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0