Balklänningen klar!

Nog visste jag att mamma kunde sy men inte trodde jag att en hemmagjord balklänning kunde bli så här snygg! Är verkligen hur nöjd som helst med den. Mamma berättade att 26timmar (minst?) har hon lagt ner på att bara sy dit pärlorna. Jag kommer ju ha snyggaste klänningen på hela balen. Och den kommer inte likna någon annans, utan är unik! ;)







Vore kul om ni kunde kommentera vad ni tycker? =)

På tal om någonting helt annat. När vi satt och åt middag sa pappa någonting så sjukt roligt. Eller jag och mamma tyckte då det var roligt :p Så satt han och tjollra om att vi pratar rikssvenska och att han inte förstår att andra hör att vi kommer häruppifrån.
"Jag tycker vi pratar rikssvenska. Tyck int du he?"
Just det där att han vände sig om mot mamma just efter att han sa att vi pratar rikssvenska och sa "Tyck int du he?" Jag höll ju på dö xD HAHA!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jättefin :) Färgen var skitsnygg!

2009-06-03 @ 18:11:11
URL: http://hejjagheterintepetrus.blogg.se/
Postat av: Lina

Klänningen var superfin:)

2009-06-03 @ 18:17:20
URL: http://lillstintan.blogg.se/
Postat av: jojo9

kawaii

2009-06-03 @ 18:36:20
Postat av: idenitty

Jag undrar om den kanske skulle se bättre ut utan de där banden där uppe *-) :D kan du inte testa ta en sån bild ?

2009-06-03 @ 21:32:34
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: malin

fin den var passa dig :)

2009-06-03 @ 22:56:15
Postat av: Viktoria

Den blev ju jätte fin, hälsa din mamma att hon kan det där med att sy :)

2009-06-03 @ 23:01:33
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: Albin

Identity hade en intressant idé, men samtidigt så hade det varit lite för enkelt liksom, snyggt tygstycke dock

2009-06-04 @ 01:03:59
Postat av: Kusin Elin

Haha, ni pratar inte rikssvenska direkt. XD Nu byter jag samtalsämne här. Balklänningen är riktigt snygg, du kommer lätt vara den snyggaste på balen! <3

2009-06-06 @ 07:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0