Alltid fastna..

Att man alltid ska fastna vid datorn? Eller okej, det är inte största problemet. Största problemet är: Jag blir alltid pigg på kvällarna! Var hur trött som helst fram till typ, klockan åtta ikväll? Sen har jag varit pigg. Så nu är jag hur pigg som helst och skulle kunna vara vaken flera timmar till. Men jag borde lägga bort datorn nu, läsa litegrann och sova. Usch så lite sömn det blir ikväll :(

Jag kommer att jobba PDOL i år igen, eller lördagen kommer jag att jobba så då är ju som hels helgen förstörd. Men ärligt talat så känns det inte som det gör så jättemkt. Så länge jag är ledig kvarnfesten så spelar resten inte lika stor roll :) Haha, att kvarnfesten är det viktigaste för mig på sommaren, det är lite komiskt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha jo det var du han, eller jag antar att det är en han, skrev om. Det enda han skrev var att han var kär i dig:) Fast det var inget namn på den som kommenterade:/

2009-06-24 @ 14:47:40
URL: http://lillstintan.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Vill du bli veckans blogg? Tävlingen är igång så passa på :)

2009-06-24 @ 16:31:32
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0