Uppdatering och full rulle.

Min blogg håller på att uppdateras nu, Linda fick fria händer och bra verkar det bli. Hon lyckades få dit headern som jag försökt få dit hur länge som helst. Vill bara säga tack att jag fick den bilden ^^ Och tack till Linda som orkar "bråka" med min blogg. Jag vill lära mig göra sånt där själv, men har verkligen inte tid nu.

Jag jobbar fortfarande väldigt mycket, men det är faktiskt skönt. Att ha någonting att göra, skulle ju bli galen annars. Visst på mornarna önskar man att man hade fått sova lite mer, men när man tagit sig upp ur sängen är det bara kul att få komma sig på jobbet. Ihelgen blir det fullt upp. Fredag - mammas kalas (mamma fyller 40år imorn, Grattis!). Lördag - Bröllop och sen MusikVidMalån. Söndag - Kvarnfesten. Så ja, det är full fart som gäller. Sen nästa vecka jobbar jag massa igen. Kvarnfesten är för övrigt sommarens höjdpunkt, det tycker jag verkligen!

Ikväll har jag städat ut hela mitt rum. Så nu står allt i kartonger, antingen sparas hemma eller tas med till Umeå (eller nå liknanade). Hade tänkt packa bort min älskade nalle (vid namn Nalle), men näe det klarade jag inte av att göra. Så både han och Ralf ska få följa med mig till Umeå. Kommer ju vara jobbigt vara ensam så mycket så behöver ju någon att umgås med. Thobias var även till Järvträsk ett tag ikväll (dock var han för rädd för att komma in till oss, fegis!). Har ändå varit en trevlig kväll. Sista timmen har jag legat och läst blogginlägg, märks att man hamnar lite efter när man inte har tillgång till datorn varje dag (har inte heller samma behov av dator). 89 nya inlägg hade jag på bloggkoll.se . Det tog ett tag läsa igenom allt måste jag säga! Men nu är det iaf gjort.

Men näe nu borde jag sova snart, ska upp tidigt och gratta mamma (och hålla tummarna för att hon blir glad för födelsedagspresenten). Dessutom fick hon en för tidig present av mig, lösögonfransar som hon ska få ha på fredag ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0