Storstädning!

Storstädning, inte min grej måste jag säga. Efter tre timmars kämpande så har jag ändå inte fått ner hela rummet i kartonger. Har endast gått igenom lådorna än så länge, och jag fattar verkligen inte hur det kan samlas så mycket småsaker i ett så litet rum! Har fortfarande hela garderoben + väggarna kvar att packa ner innan det här rummet är tomt. Men har iaf gjort det jobbigaste nu, (hoppas jag iaf?). Resultatet är: två sopsäckar skräp, en kartong som ska på vinden och två kartonger som ska med till Umeå. Det kommer bli så mycket jag tar med till Umeå, borde gå igenom "Umeå-lådorna" en gång till och fundera om jag verkligen måste ta med sådär mycket.

Nu håller jag på att vara trött, och nu är jag inte lika depp som jag var tidigare. Måste sova nu så jag orkar jobba imorn och sen blir det en tuff vecka. Men sånt gillas, hellre det än att inte ha någonting alls att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0