Myggbiten.


Jag ligger på golvet i uterummet framför datorn nu. Datakabeln räckte inte riktigt hela vägen fram till sängen så då fick det bli golvet istället. Men what to do, jag får ju iaf ha snabbt internet finally, så jag klagar inte. Enda jag har att klaga på är att jag är sjukt myggbiten nu, av att vara inomhus? Det kliar kan jag ju meddela.

Har lagt på lite bilder på facebook nu iaf, äntligen hänger jag med lite i utvecklingen. Men jag orkar inte riktigt lägga ut på bilddagboken, det tar så lång tid att lägga ut där. Har lagt ut lite bilder på mitt älskade Järvträsk som jag snart kommer måsta lämna också. Känns faktiskt lite vemodigt på samma sätt som det känns jättekul. Har föresten fått papper från Umu nu. Nollningen börjar redan den 28/7, och den har jag inte tänkt missa kan jag ju säga! =)

Järvträsk är så fint!

Idag på jobbet så sa en gubbe "förlåt mig" och tog min hand. Jag förstod inte alls vad han menade men han började storböla. Tårarna sprutade åt alla håll och jag kunde verkligen inte förstå varför han var så ledsen. Till slut fick han fram "förlåt för att jag är så ung!" HAHA, då var jag ju tvungen skratta åt han, ung är man inte riktigt när man är.. 89 elr vad han nu är.

Sanningen är inte alltid så rolig. Bond ska flytta till Karlstad och plugga. As if I will see her again? :( Jag hoppas att vi hinner göra någonting innan hon flyttar, anything, för där kan man snacka om saknad. Och även Lindberg. Man inser inte hur mycket vissa människor betyder för en förrän de är nästan borta. Fast Lindberg bor ju kvar i Arvidsjaur så hon är ju inte så långt borta. Tack och lov att Feffo bor i Umeå säger jag bara. En riktig kompis finns åtminstone kvar i närheten.

<3

Kommentarer
Postat av: Pär Hedlund

Få se nu.. menar du att nollningen börjar 28/7? dvs om sex dagar? eller mena du augusti? :-)

2009-07-22 @ 15:25:19
URL: http://paerhedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0