Logen!

Viktoria och Markus bröllop igår var väldigt fint. Coolast tycker jag var när bröllopsmarschen spelades och Markus spelade elgitarr till det. Lite mer personligt och det var riktigt fint. Det var ungefär det enda som jag hade planerat med dagen som blev som det var tänkt.
Efteråt var det tänkt vi skulle på gulan men var det öppet? Nej, självklart inte. Så då for jag, Bond och Linda hem till Järvträsk och gjorde lasagne här åsså åt alla här. Var hur mysigt som helst, verkligen.
Sen var det ju tänkt att jag och Bond skulle fara till Malå, men ingen av oss var särskilt taggade. Vi visste att det var logen i Arvidsjaur men vi visste inte så många som skulle dit heller. Skrev till Jenny och frågade om hon skulle ut men vi hoppades inte för mycket eftersom vi var nästan övertygade att hon var med Viktor. Men ack så glada vi blev när vi fick svar på sms'et; "Det blir logen ikväll :D sjdå?" Så jag och Bond for till Arvidsjaur för att fara på logen. Var hemma hos Jenny med även Nanna och Emma i början rätt länge, men sen blev det då logen. I början kände vi att vi sänkte medelåldern rätt mycket, och antalet personer vi kände där var inte så stort. Men så fort vi började dansa inne på discot så försvann tiden i ett hujj. Vad kul det var alltså. Och dessutom, var skurt där! Ni vet den där gröna gubben från godisaskarna man hade när man var liten? Alltså, hade han bara varit grön hade jag kunnat slå vad om att det var han. Trots att han var mer eller mindre som en kändis så slog Bond verkligen bort hans hand när han rörde vid henne lite.
Kvällen var iaf mycket lyckad, hade inte kunnat vara bättre i Malå faktiskt. Så jag ångrar verkligen inte att vi for dit istället. Däremot hade man ju kunnat sova lite mer. Somnade väl just efter halv6 imorse? Och nu ska jag upp och göra mig i ordning för kvarnfesten. Är ändå inte så himla trött nu måste jag säga, med tanke på hur lite jag sovit. Förmodligen har jag bara sovit så lite att jag knappt fattat att jag sovit. HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0