För mycket.

När bägaren är full krävs det inte mycket för att den ska rinna över.
Den här dagen har inte alls varit kul. Visst har sett en väldigt bra film - the proposal. Är Ryan Reynolds nå snygg då? Brunt hår, bruna ögon, och leendet. Aaah.! Men i övrigt, har den här dagen varit för mycket. Usch, orkar inte längre. Droppen som fick allt att bli för mkt var att mamma sa att jag måste flytta ut mina grejer från mitt rum. Jag vet, jag ska ändå flytta till Umeå snart, men kändes ändå så himla sorgligt! Men som tur var sa Christina att jag fick sova i min säng (som hon ska ha när jag flyttar) när jag vill sova hemma under sommaren. Så nu känns det inte lika hemskt längre. Imorse fick jag ett hemskt uppvaknande. Rädsla och oro var det enda känslorna som fanns. Sen har det gnagt i bakhuvudet resten av dagen, men what to do. Och att vilja göra så mkt mer, ha kul och vara med folk, hur ska det gå till? Nej alltså, det är bara för mkt. Vill inte behöva uppleva en sån här dag igen. Ärligt talat känns det riktigt skönt att jag ska jobba imorn. Jag är nog en av de som längtar tillbaka till jobbet, inte för att tjäna pengar utan för att det är så kul! Jag trivs hur bra som helst och dessutom känns det som man inte behöver tänka på allt annat runtikring en hela tiden då. Så det känns verkligen bara skönt att jobba. Nästa helg är det ju full rulle igen, förhoppningsvis blir den helgen roligare.

Anonym om Vännäs!:
Vad kul :D Hoppas du kommer trivas i Umeå!


Ja, jag kommer nog trivas väldigt bra i Umeå, och jag är en nyfiken människa så jag undrar vem det är som hoppas det? :p

Kan väl försöka skriva ett lite gladare inlägg så att det inte verkar så nedstämt (även om jag just nu inte alls känner mig särskilt happy). Häromdagen när jag körde till jobbet stod det massa renar vid vägkanten, ovanligt? Hursomhelst sakta jag då ner och sen såg jag att mitt i hopen var det en lill-älg som får panik och springer in i skogen? Ofta en älg bland alla renar? Det såg rentutav för roligt ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt.

2009-07-05 @ 02:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0