Borta =(

Wiie, mitt usb-minne är borta, kul skämt?! Jag hade verkligen allt där och har det ingen annanstans. Tur att jag iaf hade guldhjärtat på datorn, det är väl det som är viktigast. Allt annat gör väl inte såå mkt att det är borta egentligen, eftersom jag gått ut gymnasiet nu så. Eller neej, alla sms jag har sparat från tidernas begynnelse! Alla de är ju där också!! Nej så himla drygt! =( Jag håller verkligen tummarna för att det kommer fram, men jag är inte alldeles för hoppfull tyvärr. Sist jag minns så var det i fickan i mjukisbyxorna, och ur dem har de verkligen lätt kunnat ramla ut. Hoppas det kommer fram!!

Idag är jag faktiskt ledig iaf, men jobb imorn. Hela helgen blir ju som förstörd när man jobbar på lördagen, men det är ju pengar =) jobbade 11 dagar i Juni, och får lön för det nu på måndag. ~8700kr efter skatt får jag för det. Nej jag vet det är inte den bästa lönen men jag jobbade ändå inte så långa pass då jämt och jag har sjukt kul på mitt jobb, så det känns riktigt bra. Det är ändå mer pengar än vad jag någonsin haft samtidigt, så jag är glad. Det dåliga är att när man har pengar så gör man av med så mkt. Om man ändå vore lite smartare.

Igår var en lång dag. Jobbade 7-16 och sen hem (åt middag lääänge), sen till Arvidsjaur. Var riktigt trevligt måste jag säga, men jag minns inte sist jag var så där trött och osocial. Ska ta och leta åt lite ny musik nu, har fått lite tips. Åsså bränna en ny skiva, är så less all musik jag har i bilen nu =)


Gillar den här bilden som mamma tog av mig häromdagen.

Easy to find what's wrong
Harder to find what's right

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg sög, du skriver för mkt som ingen ids läsa...

2009-07-24 @ 20:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0