Wake me up.

Jag var så sjukt nära att stanna "hemma" imorse (vill inte skriva hemma efter som jag var i missen).
Jag kände mig inte alls kry kan jag ju säga.
Hann t.o.m. starta datorn och logga in på gw'n innan jag bestämde mig för att jag borde nog fara ändå.
Så, jaa det blev lite stressigt imorse.

Och i bussen skulle jag försöka plugga till miljöprovet som vi har imorn.
Men, gissa vem som vaknade upp när bussen sänkte hastigheten inne i Arivdsjaur?
Oops!

Ikväll blir en pluggkväll.
Jag måste verkligen, för igår pluggade jag ingenting.
Men hur ofta har jag lyckats plugga utanför skoltid? >.<

Nu vill jag bara att den här veckan ska ta slut.
Eller iaf att det ska vara fredag efter lunch.
Då har vi gjort bort proven och vi har lov!!
Hur helgen ser ut, det vet jag inte riktigt än.
Men, jag längtar till på måndag.
Då blire "ödemarken" :p

Nu ska jag gå till psykologin.
Men jag tror att miljökunskaps-papprerna kommer råka följa med.
Kan ju försöka plugga där lite eftersom man ändå inte lär sig nå på Wirrens lektioner.
Jag är ändå en av de få som brukar hålla mig vaken hela lektionerna (med nöd och näppe).

Alltså näe, jag ska nog plugga matte på lunchrasten och fråga om jag får fara hem tidigare.
Annars kommer jag väl aldrig att hinna plugga ikväll >.<

Kommentarer
Postat av: Wobuffet

Ödemarken, hell yeah!!

2009-02-26 @ 01:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0