Vandra med Kirchhoff.

Nu har jag pluggat massor!
Är fortfarande kapitel 7 jag är osäker på, kapitel 8 gick bättre :p
Men jag är såå less att vandra med Kirchhoff, vissa kanske förstår vad jag menar..

Och jag är seriöst jättehungrig, har inte haft tid att äta :s
Men skulle jag äta nu skulle jag känna mig som Johan, och jag brukar ju klaga på han xD
Äta innan man ska sova.
Fast jag måste nog äta nå ändå, jag håll å svälta ihjäl.
Eller inte vet jag, men magen låter då. (som alltid).
Heroinmage? xD

Pratade med Bond idag.
VI hoppas på att få med oss några till Ö-vik, för då kan vi ta bilen dit och stanna lite längre fredag åsså, äre roligare när man är flera helt enkelt? :)
Så, om det är någon som vill följa så hör av er ;)

Och alltså..
Jag är väldigt less Jens internet.
Jag blir utslängd ur msn hela tiden, och det går inte snabbt någonting.
Tacka vet jag Järvträsk och snabbt internet!

Och seriöst, vilka äre som läser min blogg? :p
Jag menar, 18 st på en dag? :s
Äre så många som tycker det här är intressant?
(Och nej Krille svara inte på den där frågan för jag vet redan vad du kommer säga).

Näe nu ska det ätas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0