Tiden går snabbt när man har roligt?

Har seriöst suttit vid datorn och gjort ingenting som jag borde göra sen lunch! :o
Men nu har jag en fin statistikmätare i menyn oxå (ja, lite stolt är jag) :p
Och jag som trodde att jag inte alls kommer skriva så mycket blogg nu när jag skaffat en,
men jo Sofia det kommer du göra!

Just nu skulle jag verkligen vilja gå någon webdesigns kurs eller nå liknande.
Är ju så himla kul :o

Om alla bara kunde vara vänner och glada.
Skitsnack inte existerade.
Och man visste vad man ville?!

Aja, nu ska jag börja gå till bussen I guess,
och ikväll måste jag plugga.
(Hur många tror att jag kommer lyckas plugga?)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

ja det är inge kul att sitta själv om kvällarna..men men

2009-02-10 @ 19:51:52
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0