Miljögifter och äckliga metaller.

Usch, jag gillar inte miljökunskap!
Har legat hela kvällen framför datorn och kämpat med den där sammafattningen.
Okej, jag började väl inte riktigt direkt för tog hem nya msn osv.
Men ändå, mer än jag pluggat "hemma" på hela året! :p
Ska iaf skriva ut sammanfattningen nu snart hade jag tänkt.

Och, vilka äre som läser min blogg egentligen? :o
I seriously don't get it.
19 st har läst bara idag?
Vilka är ni? ;p

Kom att tänka på nå kul som Dan sa när jag var där xD
"Du är samma mobil men med nytt skal och nytt tema."
När man tänker efter var det en ganska bra liknelse.
För att förr när han var med mig hade jag typ ingen stil, och jag var blond och obrydd :s
Men jag är likadan som person som jag var då tycker jag.
Så, jaa det kanske var en ganska bra liknelse, men lite kul var det :p

Snart är det lov!!
Ni fattar inte hur sköönt det känns :)
Vet inte riktigt alls vad som händer då, förslag? ;)
Är väl som bara en sak som är planerad? :]


Kommentarer
Postat av: Wobuffet

Jag läser !

2009-02-24 @ 00:17:48
Postat av: anna eklund

Du är välkommen till järvträsk 33!;)

Ska snart sammanfoga delarna i klänningen. Inte idag. Ska till Arvidsjaur och tandläkarbesök!

Men ev. imorgon!

Älskar dig!

2009-02-24 @ 10:30:10
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Linda

miljökunskap!! Bläääää

2009-02-24 @ 10:31:37
URL: http://lindamb.blogg.se/plus/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0