Hjärnan går på högvarv.

Vilken dag!
Omg.
And it keeps on going..

Morgonen börjar med prov i miljökunskap.
Som Sofia typ, inte pluggade inför?
Som tur var fick vi göra andra halvan av provet i grupp, och Lina hade stenkoll.
Det enda jag kunde var att tjollra på mellan raderna, som vanligt :p haha.
Sen, fysiklektion, plugga inför provet imorn (en timme).
Efter lunch hade vi faktiskt kemi och då vare "bara" genomgång.
Sen satte vi oss och pluggade fysik igen, jag och Jenny, Bond for ganska fort.
2,5 timmar senare så var vi tvugna sluta plugga för att bussen gick.
Så hittills 3,5 timmars plugg idag! PÅ EN DAG?!
Och, jag har inte ens repeterat första kapitlet vi ska ha prov på imorn klart.
Dessutom fattar jag ingen fråga utan att gå tillbaka och kolla vad vi gjort förr.
Hur bra är det? :s

Så, ikväll ska jag verkligen se till att plugga, jaa på fritiden.
Jag vet vissa är skeptiska mot att jag ska lyckas, eftersom jag aldrig lyckas xD
Men näe, nu ska jag skärpa mig!
För att när provet är bortgjort så är det lov och inget plugg att tänka på under lovet!
Så fett nice ^^

Men vi får väl se hur det blir med lovet.
Just nu verkar det som att det blir söndag fara till ödemarken.
Vara där, ingen aning hur länge/lite?
Sen torsdag ska jag följa Bond till Ö-vik.
För att jag är världens bästa kompis som alltid ställer upp när det är någonting, right? ;)
Och sen lördag äre ju toxic, och dit hade jag väl som tänkt. Kanske med Pär? :)
Och hur jag hade tänkt hinna vara med stadsbo'n under lovet det vet jag inte.
Men, inget är ju bestämt så :)

Och alltså..
Kanske jag blir lätt "irriterad" (skulle snarare kalla det ledsen), men jag blir typ det ibland.
Räcker med så lite, men jag är ju överkänslig så.
Och jag gillar verkligen inte när jag är så överengagerad och inte andra, för då känner jag mig så jobbig.
Jag vet liksom, nada.

En person sa till mig "Det finns mycket folk, men få människor."
Alltså, det är ju typ sant? :p

Kommentarer
Postat av: 007

ja! bästa! ;>

2009-02-26 @ 18:56:31
Postat av: eva

Du måste lära dig att tänka på Sofia oxå....annars bränner du ut dej! Synd skulle det vara.

Du verkar vara en riktig 7/11(seven eleven) alltid öppen!!!

Ett tecken på det är att du är "överkänslig"

Det är inte så att jag tycker att du ska stänga av helt....men kanske lära dej att säga nej...med gott samvete?? Ingen tackar dig i slutändan för att du "jobbar ihjäl dej" oavsett om jobbet är jobb eller kompisar som kräver....

var rädd om dej!

kramis

2009-03-03 @ 07:49:02
URL: http://chavva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0