Chilinötter och plus i kanten.

Äntligen var onsdagen över.
Onsdagar är seriöst den jobbigaste skoldagen.
Sensation idag i matsalen, de har verkligen börjat ändra på maten! :o
Fetaost, rödlök och vitlöks dressing/sås till kebaben utöver det vanliga!
Nog för att jag bara åt sallad men iaf.

Imorn bär det av till Piteå med skolan, då får Sofia sovmorgon!
Ska köra till Byske älven och ska vara där typ tjugo i nio (är ungefär 2,5mil dit så).
Skööönt!

Fredag är det prov, som jag fortfarande inte har pluggat på (jag vet jag är sämst!),
men ikväll då ska jag försöka ta tag i det där.
Sen fredag far jag till Malå och ska vara med Dan!
Något jag längtar!!
Skönt att liksom, get away på riktigt.

Alltså usch, jag har typ en depp-period nu.
Desto mer lycka man söker desto mindre lycka får man?
Känns som att allt går emot mig.
* Jag vet inte vad jag vill.
* Vänner faller bort från mig.
* Vänner är inte här (utan på en liten ö och apu'ar).
* Och till råga på allt vet jag verkligen inte vad jag ska gå efter gymnasiet längre. (trodde jag hade bestämt mig men nu har jag börjat vela igen).

And if I let you go I will never know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0