En ny början?

Julafton var lika mysig som alltid, förutom att jag knappt hade någon röst och alla skrattade åt mig. Inte mitt fel ju!! :p När vi spelade "när då då" skulle jag försöka säga före 1951 eller vad det var, men fick inte fram ett ljud så till slut pekade jag bara. Och mamma höll verkligen på att skratta ihjäl sig. Nu är rösten bättre, dock är hostan värre men, jag överlever =)

Igår var bland det jobbigaste jag varit med om, trots att jag hade himla kul på kvällen! Jag gillar att gå ut i Arvidsjaur, då träffar man så mycket bekantingar. T.o.m. Josef lyckades ju ta sig till Arvidsjaur.

Vill bara passa på att tacka alla som finns i mitt liv och bryr sig. Alla som hittills har hjälpt mig genom detta och alla som kommer att göra det. För jag kommer verkligen behöva allt stöd jag kan få, behöver vänner att vara med. Framför allt tack till Bond just nu, som sovde med mig hos Edlunds så jag skulle slippa vara ensam.

Jag älskar min familj och mina vänner!


Det blir inte alltid som man har tänkt sig.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Är det något som hänt? Eller missuppfattade jag bara texten.

Hoppas allt är bra.

Kram

2009-12-26 @ 19:22:17
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0