Mami.

"På vägen hem grät jag en skvätt, dels att hon verkligen lämnar oss
på så sätt att nu har hon ansvar fullt ut om sitt liv. Vi har "kommit" imål när det gäller våran ansvarsbit.
Gjort så gott vi kunnat.
Jag grät även av lycka att vi faktiskt inspirerat henne att fortsätta sina studier direkt.
Att hon haft ett mål vad hon vill bli och fullföljt det så här långt.
Att vi gett henne grunden att vara trygg i sitt eget skinn och vågar pröva en ny värld."
Mamma hade skrivit det här på hennes blogg. Jag har världens bästa familj! <3

Kommentarer
Postat av: mami

Jag älskar dig, hjärtat!

Du är en del av mig som fyller mig och tillåter mig att fortsätta utvecklas även om det är du som utför jobbet!"ler"

2009-08-29 @ 08:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0