Intressesmurfarna antecknar?

JoAnna om Yesterday was nice!:
Läser du på Umu? Isådall vad? Är det spännande? Tycker du att det är kul?

Svar:
Jo jag läser på Umu nu, sjuksköterska =) Än vet jag inte riktigt om det är spännande, eftersom att idag  var första dagen. Men hittills verkar det helt rätt, gillar att jobba med människor osv så. Har riktigt många trevliga människor i klassen också, så hittills kan jag inte säga något dåligt om det =)
-------------------------------
Nu har vi iaf ätit middag. Och Ardi verkar försöka ta över efter Bond att mobba hur jag äter. Okej, jag äter inte så snabbt och jag äter kanske vissa maträtter lite annorlunda men so what?
Måste bara få påpeka att jag har faktiskt riktigt fint i min lägenhet fortfarande! Kläder jag inte använder har jag hängt in i garderoben (förutom myskläderna), och jag diskar undan grytor, stekpanna och plåt direkt det är använt. Jag drar t.o.m. ut dosor osv ur tv-spelen när det är färdigspelat! (Hör du hur duktig jag är mamma?) De som känner mig sedan tidigare skulle inte tro att det är jag, eftersom jag verkligen har varit världens största slashas. Framförallt mamma och Jens skulle ju tappa hakan av förvåning. Men det är ju aldrig för sent att ändra sig, obviously :)

Avslutar med några ord från Ardi: Nu ska vi spela 8-bits, ska världen få veta!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: mami

Hahaha.... visste väl att när du själv blev tvungen att ta hand om din egen dynga, så skulle du ta hand om det på en gång! (Talar av egen erfarenhet! Fråga moster G !)

2009-08-31 @ 19:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0