Bildspecial.

Nu är jag i Umeå, i MIN lägenhet och har just packat upp allting (okej då, Ardi hjälpte väl till liiite.) Jag har inte varit så aktiv här på bloggen, och jag lär väl inte vara så bra på att skriva framöver heller. Just nu sitter Ardi och spelar gitarr och sjunger, me like! Lägenheten är jättefin, och det är nära till allt. Har för övrigt i princip slut pengar nu.. Har köpt en cykel för 2000kr och mat för nästan 1300!! Tur att man får lön på torsdag så ska väl försöka klara mig tills dess bara =)
Orkar inte skriva så mycket nu, utan lägger bara upp lite bilder så får ni se lite vad som händer i mitt liv iaf.
Ardi visar sin stuga osv.
Jag vann över Ardi och Jennifer i Bowling två gånger (bildbevis!)
Ardi var lite butter för att vi kittlade han liiite ;)
Och när vi parkerade på universitetet idag tvärest, vilken bil står där om inte bmw'n (som Jens nu har sålt). 
Vad är oddsen?
Min nya dyra cykel! =)

Bilder på lägenheten:
Hallen.
Köket.
Sovrummet.
Vardagsrummet (+ Ardi och hans gitarr)


Det var lite från mig, nu ska jag sova så jag orkar med imorn. Då ska vi träffa en av Ardis vänner, och jaa, sen får vi väl se vad vi ska hitta på. Men någonting lär det ju bli iaf =)
Och folket där hemma: hör av er om ni har vägarna förbi Umeå! =)

Kommentarer
Postat av: fia

fiint! :D

2009-08-26 @ 08:50:47
Postat av: Viktoria

Det ser mycket fint ut :)



Sv: Nja, vet inte det, tror mest att jag hade tur på de korten. Plus att hon har en bra kamera och det var perfekt ljus. Vilket gör nästan allt!! :)

2009-08-26 @ 16:59:16
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: jen

sofia, jag är så glad för din skull! det är så kul att se att allt verkar bra i umeå! <3

2009-08-27 @ 17:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0