Woho!

Nu är kalaset över.
Det var riktigt roligt alltså, sist jag hade såhär kul var nog juldansen :)
Och Marklund kan ju både sjunga (vanliga låtar också) och spela piano!
Jag är mäkta imponerad :)
Både Björn och Johan (Isaksson) blev kär i trummorna till Guitar Hero World Tour ;)
Johan (Lundmark), är ju bara ett tjoller :)

Och tack alla för presenterna :)
Blev jätteglad ^^

Jag är fortfarande speedad alltså, det var sååå kuuul! :D
Och fiskedammen var ju succé, fast spöen skulle haft nya klädnypor :p
Och mamma kom förbi säkert en timme och var med på festen.
Min mamma är inte som alla andra mammor, mamma är cool ;)

Nej, det här få vi göra om för det här ägde! ;)
T.o.m. Malåtjejerna kom ju förbi och det var supertrevligt! :D

Nej nu ska jag börja varva ner så man kanske somnar någon gång :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är ju "lite eljest"

Philip säger att jag är KNÄPP och det tycker jag är positivt! hahhaha

kul att krama din kompisar!

Vi måste ju låna hem singstar!

puss!

2009-04-10 @ 20:26:21
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Lina

Bra att du hade kul, synd bara att jag inte kunde komma:(

2009-04-12 @ 17:56:24
URL: http://lillstintan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0