Tröööött.

Idag känner jag mig inte pigg alltså.
Den här veckan har jag nog pluggat merfritiden än jag har gjort under alla mina år i skolan.
Kanske för att jag inte är lika engagerad på skolan längre utan sitter och tjollrar ganska mycket?
Imorse trodde jag verkligen att jag skulle missa bussen.
Brukar fara från Missen just efter sju så att jag är i Glommers i god tid.
Idag började jag fika 07.04!!
Jag åt en macka och en yoghurt-tallrik på 3 minuter!! (Jaa, det gick snabbt).
Så jag hann fram till bussen men inte var det med många minuters marginal.
Och magen känns lite orolig just nu, han gillar inte att hetsäta så där xD

Den här dagen kommer att tillägnas kemi (+ dator då, men det äre varje dag).
Eftermiddagen idag blir det bara kemi (+ det där med dator), och ikväll blir det samma sak.
Men ska försöka plugga så mycket som möjligt på skolan så att jag kan sova tidigare ikväll.

Nej nu ska jag spela lite Mafia Wars (som verkligen är ett spel man blir beroende av direkt) och sen ska jag gå till lektionen.
Alltså det är inte länge kvar nu hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0