Sofia goes pluggis.

Igår pluggade jag miljö på fritiden (okej, blev meste dator men försökte iaf.)
Nu har jag håltimme och har gjort några kemital iaf.
Ikväll ska jag nog försöka göra antingen kemi eller miljö.
Fast jag är verkligen hur trött som helst så kommer garanterat att somna.
Men när den här veckan är slut, då känns det som att det inte är såå mycket mer att plugga.
Fast då tänker man att det är inte länge kvar sen behöver man inte plugga sånt här crap längre.

Alltså, ibland behövs det så lite för att bli glad.
Nu är jag glad :]
Thx.

Kylan på skolan!
Man kollar ut, solen lyser och det ser nästan ut som sommar (om man inte tittar på backen).
Men sen när man känner efter så känner man kylan.
Eller så är jag bara frusse av mig.

Jag kan inte fatta det, vi tar snart studenten.
Jag ska snart flytta härifrån.
Måste verkligen ta vara på tiden och se till att ha kul nu sista tiden.
Totally!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0