Singstar hela natten.

Igår sovde jag i princip hela dagen.
Man blir ju så slut av att ha kalas :p
Men sen på kvällen så var vi med Jens kusiner.
Vi spelade lite Guitar Hero World Tour men framför allt Singstar!
Vi sjöng hela natten, på riktigt.
Klockan var nästan 2 innan de for, och vi spelade alla singstarspel vi hade.
Men det var kul :)

Det blir aldrig som man har tänkt sig.
Jag trodde jag hade det här lovet någorlunda planerat, men man är ju dum som hoppas ibland :p
Fast det blir nog bra ändå.
Meen, jag är typ ändå liite skeptisk?
Eller jag vet inte.
Jag är iaf bra på att tala först och tänka sen :p

Alltså jag skulle stiga upp elva så att jag var i god tid, nu är klockan efter tolv..
Jag borde börja klä på mig nu.

Kim från Malå kommer till Järvträsk idag.
Fullt förståeligt att alla vill komma till Järvträsk och vara där ;)
Nejmen det blir nog kul :)

Nej nu ska spegeln vara min bästa vän för en timme framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0