Schtaaan.

Alltså nu håller man på att känna att man inte sovit så mycket sista tiden.
Psykolgilektionen höll jag på somna.
Okej det är väl inget ovanligt att folk håller på somna på hans lektioner men jag brukar ändå hålla mig vaken.
Och sen lyssnade vi på en föreläsning idag, var inte ointressant men jag slumrade till emellanåt iaf.
Skulle lätt kunna lägga mig och sova nu men har ju matte så.
Frågan är hur ska jag kunna hålla mig vaken hela den?!
Sen blir det buss till Glommers och bil till Skellefteå, jag ska försöka vara vaken ;)

Skönt med sol nu.
Jaa, jag har långkallingar än men so what?
Dom lär sitta kvar ett tag till kan jag ju säga även om alla tycker jag är konstig :P

Och Pär sitter här bredvid mig och tycker jag ska skriva: tagga toxic.
Så:
TAGGA TOXIC IMORN! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men skulle ni inte skippa toxic??!!!

2009-04-29 @ 18:07:02
URL: http://volleybollfjant.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0