Prinsesstårta och fiskedamm.

Jag som skulle sova länge idag så att jag inte blir trött ikväll.
Men nej längre än halv tio kunde jag tydligen inte sova :p

Nu är det iaf strax dags för kalas!
Jag är goode taggad ^^
Det brukar vara kul när vi är i byan allihopa :)

Jag får ofta höra att jag är annorlunda.
Av dem som jag inte känner så bra får jag höra att jag är annorlunda gentemot så många andra.
Men jag tycker inte att jag är särskilt annorlunda :p
Av dem som jag känt ett längre tag får jag höra att jag är annorlunda motför förr.
Alltså, alla ändras ju.
Men jag tycker inte att jag har förändras så mycket, inte på ett dåligt sätt?
Förut var jag liten och rädd.
Nu är jag bara liten :p
Okej, det finns väl en person som kan säga på vilket sätt jag har förändras, Pär?
Pär är väl den som vet mest om mig och som känt mig längst.

Njäe, man skulle egentligen ha hett sig in i duschen och sen satt sig framför spegeln och börja med "mission pimp my face".
Det lär ju ta ett tag, så kanske skulle man ha börjat i god tid.
Jag brukar vara bra på att göra allt i sista minuten och det är inte så fränt faktiskt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0