Pluggning inatt.

Idag har jag meste legat i sängen på riktigt.
Och det har varit hur skönt som helst! :)
Men nej jag har knappt pluggat nå, läst igenom sammanfattningen en gång that's all.
Du hade rätt, K :p
Så näe nu ska jag (snart) lägga bort datorn och läsa miljö tills ögonen blöder.
Eller tills jag somnar, det återstår att se :p
Jag kommer vara trött imorn, det känner jag redan nu.

Det blir en kort vecka nu.
Ledig torsdag och fredag.
Tagga Toxic på torsdag! :)

Fick en kommentar att jag har allt i kursiv, fett och understruken text helt ologiskt.
Jag ska väl sluta med det då om det är så jobbigt Albin! :p


Kommentarer
Postat av: Albin

Hehe, man tackar ;)



du kan ju (om du nu älskar dina textstilar så mycket!) köra namn i kursivt och viktiga ord eller whatever i fet text :]



dom understrukna orden kan vara superviktiga grejjer som t.ex. glass eller grillfest B-)

2009-04-27 @ 16:02:28
Postat av: Albin

Grillparty fuck yeah

2009-04-27 @ 16:03:27
Postat av: Albin

grillfest/grillparty...sålänge det grillas så är allt bra ^^

2009-04-27 @ 16:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0