Plugga?

Alltså jag sa jag skulle plugga ikväll.
Hur har det gått? (Jaa jag vet, det går aldrig riktigt bra för mig att plugga.)
Jag har inte gjort nå många fler tal, men har kollat igenom.
Det får räcka.
De tal jag inte förstår tror jag inte han kommer att ha med iaf (hoppas jag).

Finns så mycket annat jag skulle vilja göra nu.
Skulle vilja skriva en novell till novelljakten, en tävling på internet.
Gillar att skriva och det går ungefär lika snabbt att tänka som att skriva för mig (till skillnad från min stackars mamma).
Fantasin är det inget fel på så att om jag bara skulle sätta mig och börja skriva skulle det nog gå riktigt fort.
Frågan är ju när ska jag ha tid?

Alltså jag känner mig typ vemodig nu.
Eller jag vet inte.
Fick för mig att kolla vad det varit för intagningspoängsjuksköterska tidigare.
Förra hösten var det 17,7 vid första antagningen och 16,67 eller nå sånt vid andra "urvalet".
Räknade igenom mina betyg och jag kommer hamna på minst 17,2 tror jag det blev.
Och i år är det fler som har sökt högskola än någonsin.
Såå, jag kanske tar mig in typ som reserv?
Tänk om jag inte tar mig in alls, vad gör jag då :s
Och det är ju som nästan för sent att påverka sina betyg och jag vet inte om jag hade kunnat göra bättre.
Nej, jag måste börja gå runt och fråga vad alla lärare har tänkt ge mig för betyg och sen fråga om jag kan få kompletera om jag är nära MVG i något ämne.
Nu när jag äntligen har bestämt mig vad jag vill gå.
Jag gillar inte lågkonjunktur!

Nej usch, nu ska jag nog he mig in i duschen och sen lägga mig i sängen.
Fast när jag somnar är väl en annan femma.
Men om jag inte tar med mig datorn så kanske?
Hmm, vad är oddsen jag inte tar med mig datorn?

Uäääh, jag vill göra nå kul!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ofta det är så högt på sjuksköterskeprogrammet?!?!

2009-04-23 @ 20:53:39
URL: http://volleybollfjant.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0