Påsklov!

Alltså så mycket sjukt.
Jag tycker de kan ta bort IPRED-lagen direkt.
Ofta man sätter dit en hund? :p
http://www.svenskbladet.se/vetenskap/index.php?alias=hund_domd_for_fildelning.html

Jaa, jag fattar att det är ett skämt men jag säger ändå:
Bort med IPRED-lagen nu !

Nu har vi iaf fått påsklov och det känns riktigt skönt.
Har inte tagit hem en enda grej som jag kan plugga över lovet (kanske för att jag vet att jag inte skulle ha gjort nå?).

Idag har jag varit hemma.
Och jag har nästan glömt hur skönt det är att vara hemma alltså.
* En hund som kommer och möter en direkt man kommer hem.
* En familj att äta middag med och prata med.
* Snabbt internet!
* Och framförallt bara att få komma hem till Järvträsk. Man blir så glad bara man kommer in i byn! :)

Idag har jag och mamma (okej, mest mamma) gjort en tårta till mitt kalas imorn :)
Den är inte riktigt klar, för jag ville ha rosor på så måste köpa det imorn på finnbergs :p

Och eftersom det är kalas imorn så självklart ska jag ha fiskedamm! ;)
HAHA xD
Okej, det är inte alls mycket godis i påsarna men ändå kul med fiskedamm ;)

Haha, och pappa han är ju för söt ibland.
Kollar på lite bilder sen ihelgen nu.

Det gäller att hålla tungan rätt i mun? ;)

Nu har jag bestämt mig vad jag ska söka för utbildning till hösten iaf.
Det blir sjuksköterska.
Och jag blir riktigt ledsen om jag inte tar mig in, men det borde inte vara nå problem!
Jag längtar till Umeå!
Även om det kommer bli lite tråkigt att skiljas från klassen.
Och som Matilda kommenterade häromdagen.
Ja, det blir lite skillnad att bo på berghem, typ just bredvid universitet, motför att ha pendlat hela sitt liv.

Jag och Lina ägde då kristall-tävlingen på kemin ;)
Vi vann med 12 röster och de som blev två hade 2 :p
Men, vi skulle få priset sen sa LHA ;)

Alltså måste då säga att folk är då dukitga på att skriva blogg.
Jag har inte varit inne på internet sen igår mitt på dagen och nu var det 32 nya blogginlägg av dem jag bevakar.
Alltså vaa?

Nej nu ska jag skicka in min anmälan till högskolan hade jag tänkt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du förstår att det med hunden var ett april skämt annars blir jag rädd för dig

2009-04-08 @ 20:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0