Min pappa.

Idag har varit en riktigt rolig dag.
Eller iaf inte så dryg :)
Gjort klart mitt tal till imorn som är typ världens flummigaste.
Sen var jag till Johans place efter skolan, vilket var ett goode tag sen.

Ikväll har jag pratat ganska mkt telefon.
Och tydligen är jag så trevlig att man vill tillbringa sin födelsedag med mig? ;)
Och jag och min syster har seriöst hållt på minst 2 timmar med en grej som han ska få.
Det är det snyggaste ever.
Kan inte säga så mkt just nu, men Eve har då hjälpt till med vissa saker som jag inte kan, tack! :)

Sen har jag suttit och fikat med familjen framför tv'n.
Te med honung är något jag saknar.
Och det är inte lika gott någon annanstans än hemma, på riktigt! :D

Min pappa är cool.
Alltså jag blev goode förvånad ikväll.
Det känns nog konstigt att han lyssnar på Da Buzz, (han gillar popdunket).
Och ikväll berättade han att han lätt skulle kunna se OC om han hade haft tid.
Vi trodde att han inte hade någon koll på vad han pratade om men han visste att Micha Barton var med och att hon i serien typ far in för alkoholproblem osv.
Mäkta imponerad!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha dina föräldrar e ju typ coola;)

2009-04-29 @ 14:32:58
URL: http://lillstintan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0