Kinky?!

Har varit hemma och ätit lite middag nu :)
Öppnat lite paket och så ^^
Jag är då lite rikare nu igen, så det känns bra ;)
Och Christina, hon är så söt.
Först så hade hon skrivit ett kort till mig, hon hade skrivit "Gratiss Sofia".
Frågade om hon visste vad hon hade skrivit och då sa hon "Men jag visste att det skulle vara två likadana bokstäver någonstans."
Och sen när vi pratade om lite av varje så kom vi iaf in på att prata om Kritto (Jens systers mans bror).
Då sa Christina efter ett tag "Men fråga den där Kinky."
What? xD
För det första låter inte Kritto och Kinky alls likadant, för det andra, vars har hon hört Kinky? :p

Alltså, Umeå <3
Jag längtar.
Får hyra min kusins lägenhet minst ett år.
En tvåa på berghem, 52kvm, 3800kr/mån.
Kan det bli bättre liksom? :)

Nej nu äre snart Grey's.
Det måste man se :D

(Ska berätta om gulligt nr 2 när jag hett över bilder från kameran.)

Kommentarer
Postat av: Albin

Troligtvis så är det du som lärt henne det? ^^

2009-04-02 @ 12:27:51
Postat av: Matilda

Berghem är ju typ 20 m från universitetet.. det blir annat än att pendla mellan järvträsk och arvidsjaur det :b

2009-04-05 @ 15:35:14
URL: http://matildalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0