Jag är inte kräsen, jag vet bara vad jag vill ha.

Haha, alltså vissa saker är ju bara för komiska.
Var in på lunar och kolla runt lite.
Ja okej, lunar är inte särskilt fränt men vad gör man inte för att få slippa plugga ett tag? ;)
Iaf, då var det en kille som skrev man skulle läsa hans blogg och jaa, jag gjorde det.
Alltså tillåt mig att skratta, men tror han verkligen att han kommer få en tjej sådär?
Skrev med han lite och han sa att han har ingen tjej, konstigt?
Med såna där krav?
Här är en bit av det han skrev:

"SÖKES; VARM TJEJ MED IQ ÖVER/RUNT 100. VÄLVÅRDAT HÅR, VACKERT LEENDE, HELST BLONDIN. SKA FÖRSTÅ ORDEN "LÅT MIG VA" "JAG BEHÖVER DIG" UTAN ATT TVEKA! NÅGRA VECKORS PRÖVOTID. RÅKAR DU HA ETT HJÄRTA AV GULD BLIR DU MIN FLICKVÄN!

"HELST" blond, 160-165, hjärta av guld, rolig, omtänksam och behöver inte mig i alla lägen. Du skall ha erfarenhet utav förhållande och sex. Dessutom ta hand om mig när jag gnäller som mest då något jag inte längre har tålamod får mig att spricka (Jag har inget tålamod) Du ska förstå innebörden av att älska och ordet kärlek. Du ska även kunna springa 1km utan att få hjärt klappning. Namn och typ har ingen betydelse - Skriv mail om du är intresserad!"

Alltså, lite med tjusningen att träffa någon är väl att den inte är perfekt?
Att man inte vet allt.
Shit, vilka krav..

Aja, nu ska jag inte gräva ner mig mer i det där :p
Idag har varit en kort skoldag.
Sovmorgon imorse, och det var riktigt skönt måste jag säga! :)
Näe alltså, jag måste försöka slita mig från datorn nu snart och plugga lite kemi.
Kan ju inte göra allt dagen före.

Måste bara säga, jag längtar mer och mer till sommaren.
Tunisen, here we come!
Vilka ska med? ;)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

åh, tunisien!! det lät inte dumt alls.....synd man inte kan fara

2009-04-22 @ 20:25:41
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA.. men du. snyggt:p

2009-04-22 @ 20:51:23
Postat av: Sofie

Vilka ska till Tunisien?;P

2009-04-22 @ 21:33:21
URL: http://snowfie.blogg.se/
Postat av: Sofie

vilka ska till Tunisien?;p

2009-04-22 @ 21:34:22
URL: http://snowfie.blogg.se/
Postat av: mamma

JAG VILL FÖLJA!!!

2009-04-23 @ 19:52:01
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0