Inget mer miljöprov.

Sista miljöprovet idag.
Och jag pluggade ju såå mycket igår, right?
Började plugga typ kl 23 igår.
Läste igenom sammanfattningen två gånger och sen somnade jag.
Imorse när jag kollade igenom sammanfattningen igen så kunde jag typ allt.
Jag gillar att min hjärna är smart :p haha.
Men nu behöver jag aldrig mer plugga till ett miljöprov.
Så skönt, för jag menar vem bryr sig?
Däremot ska ju jag och Bond och kolla på sopor nästa vecka ;)

Måndagar är jag alltid trött.
Men jag har ändå en känsla av att det inte kommer att bli så tidigt ikväll, eller?

Alltså det är så kul att läsa igenom gamla saker.
Pärs dagboksinlägg, "hot"brev, konversationer med Svane, Robin osv, min gamla presentation på lunar, gamla sms från Fransson, Richard, Oskar, Dan, Johan osv..
Haha, jag vet inte varför men jag tycker det är jätteroligt att läsa igenom.

Idag på religionen läste vi en text om Buddha eller vaddetnuvar.
Bond och Jenny satt på varsin sida om mig och båda hajjade till och kollade på mig när de läste ordet "gasell".
Hallå, hur kul är det egentligen? :o

Nej alltså..
Jag tycker det ser för tråkigt ut utan lite fet, kursiv och understruken stil här och där Albin.
Så jag måste faktiskt få fortsätta ;)
Kan väl kanske dra ner på det litegrann men ;)

Sover i Järvträsk inatt igen.
Så sjukt skönt det är alltså!
Min säng måste nog vara den skönaste ever.
Somnade inte tidigt igår om vi säger så, men imorse när jag vaknade kände jag mig riktigt utvilad.
Det är inte ofta kan jag ju säga :p
Jag älskar mitt kära Järvträsk!

Kommentarer
Postat av: Lina

Bra att du fortsätter med understruket och sånt, blir ju mycket roligare å läsa då:)

2009-04-27 @ 17:49:54
URL: http://lillstintan.blogg.se/
Postat av: mamma

Är det bara sängen som är bäst?

2009-04-27 @ 19:23:52
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0