Högtidstal.

Jag sitter och skriver högtidstalet vi ska hålla på onsdag.
Ska skriva ett tal till min mamma som fyller 40 år i sommar :)
(Alltså vilken gamm-tant?!) haha.
Synd att hon läser min blogg annars hade jag kunnat dela med mig av lite roligt som jag skriver ;)

Alltså, man blir så glad när randoms säger nå oväntat.
Eller, man blir glad när vemsomhelst säger nå oväntat :p
Fick idag höra av en helt random att jag skriver blogg bra.
Jag har bara förr fått höra att jag skriver långt.
Så jag trodde typ att, det är ingen som orkar läsa ;)
Fast sen kom han fram till att jag la ut för lite bilder på mig själv här på bloggen så, here it comes.


Alltså toxic, det var en bra dag.
Då gick allting bra och jag kände mig t.o.m snygg, haha!
Påskdansen var typ bara crap xD

Nej nu ska jag kanske gå och duscha.
Ska kanske inte ligga i sängen hela dagen? ;)

Och alltså, alla kan se bra ut på bilder.
Man ser ofta bättre ut på bild än irl.
Ja, jag vet att även jag är en av dem.
Men, det finns ju vissa få undantag som bekräftar regeln måste jag ju säga.
Om inte annat är det mycket roligare när man ser folk irl.
Vissa kan se ut som crap på bild men när man ser dem prata, le osv, kan det vara charmigt sött.
Right?
Och en annan sak, tycker man någon är schyst så blir de snyggare.
Det är vetenskapligt bevisat, kind of :)

En annan sak.
Visst är  det irriterande när man hör en bra låt i något klipp och sen lyckas man inte hitta åt den låten?
Usch.

Kommentarer
Postat av: Matilda

40? Min pappa fyllde just 59...

2009-04-05 @ 15:31:10
URL: http://matildalidstrom.blogg.se/
Postat av: Anna Eklund

ja, du hjärtat!

Jag läser allt du skriver så du kan inte ha några hemligheter på bloggen! Jag hoppas jag får höra talet i sommar?!

Sen så är du alltid vacker, både på bild och i verkligheten! Jag kan hålla med om att du har en inre utstrålning som säger att du inte behöver alkohol för att trivas i ditt eget skinn.

Så du har verkligen ärvt många "bra" sidor hemifrån, "ler". Du vet vad från vem.... hahaha

Älskar dig!!!!

2009-04-05 @ 16:17:11
URL: http://annasdröm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0