Happy birthday, to me!

Idag, 1 april, så fyller jag, Sofia Eklund, 19 år ;)
Inte så svårt komma ihåg?
Ruddy var iaf den allra första som grattade mig, fast på fel dag :p
Han trodde det var 1 april igår ^^ haha.
Stackarn :)

Nu har jag gjort svenska nationella, skulle hålla på hela dagen men jag var klar typ kl10 :p
När man skriver på dator gåre ju liksom ganska snabbt, och man behöver inte göra kladd och sen skriva om allt.
Så, jag satt typ en och en halv timme sen gick jag :p
Och självklart skrev jag om disneyfilm ;)
Har nördat dator ett bra tag nu, men efter lunch måste jag plugga matte.
Har prov imorn, och pluggat lika mkt som vanligt..

Ska äta middag hemma idag, eftersom det är min birthday ^^

Igår var jag och Bond i Luleå.
Jag hade inte shoppat någonting i början av dagen, men när det var typ en timme kvar då..
Jag shoppade ganska mkt, jaa (a)
Och vi köpte en väldigt fin present åt Johan, hahahaha!
Han ska få den sen någon gång.
Åsså träffade vi Fredrik från Sundsvall, kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0