Gulligt nummer 2.

Igår pluggade jag inte alls på matteprovet.
Jag fyllde ju ändå år, då kan man ju inte plugga? ;)
Men, för en gångs skull kändes det faktiskt som det gick riktigt bra på provet :)
Fast bara för att det känns så gick det väl säkert jättedåligt xD haha.

Alltså nu längtar jag till påsklovet, totally! :)
Har som större delen av påsklovet uppbokat nu.

Idag har vi fått studentmössorna! ;D
Snart smäller det alltså.
Nästa vecka har vi sista fysikprovet,
och veckan efter påsklovet har vi sista kemiprovet,
och veckan efter det sista miljökunskapsprovet.
Oj så skönt! :)

Och gulligt nummer 2.
Igår så fick jag sms:
"Kom förbi här innan du far hem."
Så efter lite övertalande från hans sida så for jag dit.
Och gissa vad?
Jag fick blommor :]
Ofta?
Jag blev så glatt överraskad att, ojojoj.


Och ja, det var Fransson som gav mig de där blommorna :]
Söta sak! :D

Annars fick jag meste pengar igår som sagt.
But we like it! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0