Gäsp.

Jag är verkligen jätte trött.
Har tvättat håret, tagit på mig min pyjamas och lagt mig i sängen (ja, framför datorn).
Jag hoppas verkligen att jag klarar av att somna tidigt ikväll.
Blir ju att jobba nu två dagar i rad så måste vara pigg då :)

Alltså det är ganska sjukt hur mycket tid man kan fördriva framför datorn.
Idag är det i princip det enda jag gjort, nördat vid datorn! :)
Men, det är faktiskt ganska skönt.

Alltså, sista dagarna nu har varit riktigt kul ändå! :)

Och jag har skickat ovanligt lite sms sista tiden.
"Bara" 800 på en vecka.
Ja, det är lite för att vara jag :p

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, ja det var ju just det som var det roliga.. jag var nog inte så smart på mina yngre dagar ;)

2009-04-15 @ 11:17:13
URL: http://snowfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0