Four days.

Snart är lovet slut,
snart är det valborgs,
snart är det balen,
snart är det studenten.

Vad tiden går fort alltså!
I lördags så for jag och Pär till Malå.
Det var INTE en kul resa dit.
Vägen till Malå är väl inte precis supertrafikerad den vägen vi körde dit.
Och det var slask och äckelväg all the way.
Även om man försökte gasa hände det ingenting.
Så medelhastigheten efter den vägen (som är större delen av vägen till Malå) var väl ty, max 60 xD
Kul skämt.
Så vi tog en längre väg hem men var ändå hemma snabbare.
Och då hade vi med oss Kim till Järvträsk.
Han var precis lika fascinerad av Järvträsk som alla andra som kommer hit är, så nej det är inte bara skog och tråkigt här :)
Första kvällen var vi med folket; Pär, Sofie, Johan, Elin och Diego.
Och alla kvällar har vi spelat spel till typ, nån gång på natten.
Och sen har vi pratat till typ morgonen.
Så, jaa, jag har vänt på dygnet.
Men ska ju jobba imorn så därför har jag inte somnat om nu på morgonen.
Det var iaf riktigt trevligt att Kim var här.
Var ungefär tre år sen jag träffade han på riktigt senast så.

Tur han är så snygg! ;)

Och jaa, jag gillar att vara hemma i Järvträsk igen.
Det är så skönt! :)
Jag saknar verkligen att vara hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0