Födelsedagsmiddag.

Idag har jag inte varit särskilt pigg.
Men kanske inte så konstigt med tanke på hur lite jag sovit inatt.
Märkte när jag vaknade imorse att jag hade somnat framför datorn inatt xD

Var och såg konfan i Glommers idag.
Sen så for vi hem till Järvträsk och det var dags för min och Christinas födelsedagsmiddag (+ Erikas konfamiddag.)
Så, det var riktigt trevligt faktiskt.
Familjen, Edlunds och Farmor :)
Men jag måste säga att det kändes ändå som en tråkig födelsedag nu när mormor inte var där.
Nu börjar man kanske förstå att hon är borta.
Hon kommer aldrig mer komma och äta hos oss.
Jag och Jens kommer aldrig mer hämta upp henne för att fara till Järvträsk.
Jag kommer aldrig mer få spela kinasschack med henne.
Och jag kommer aldrig mer få sen min söta mormor le.
Det känns faktiskt riktigt tråkigt.

Ikväll ska vi tydligen inte göra någonting.
Är väl lika bra sova tidigt då :p
Imorn ska jag försöka ta tag i lite pluggning.
Göra högtidstalet och räkna lite fysik vore bra.

Snart är det påsklov!
Och jag längtar :]
Känns riktigt skönt alltså ^^

Haha, fick höra att jag inte är en sån som borde supa, att jag är en "renlevnadsmänniska".
Fast jag ser tydligen ändå ut som en partygirl? :p
"Det är något med din stil."
Jag tycker inte jag har någon speciell stil, inte någon som ser ut som jag är en festare iaf.
Eller? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0