Begravning.

Varit i kyrkan som hela dagen.
Klockan 13.00 började mormors begravning uppe i kyrkan.
Det var fint, sorgligt men fint.
Sen resten av dagen har vi varit nere i Margaretasalen, fikat, pratat, ätit, tänkt tillbaka.
Kul att träffa alla (nästan alla) kusiner igen ändå.
Småkusinerna är ju för söta!! :)
Var iaf där till ungefär 21.00.

Jag tror ändå inte riktigt att jag har fattat att mormor verkligen är borta.
Eller jag vet inte.
Vill typ inte ens tänka tanken.

"- Första två bokstäverna i motsatsen till snygg.
- So, jaa motsatsen till snygg är ju Sofia."

Vi spelade alias för några dagar sen, och någon är ju ganska så dryg! :p

Jag är seg i skallen, kommer inte på nå vettigt att skriva alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0